Tuesday, April 6, 2010

Orange Choc Chip Muffin

Assalammualaikum...

Resepi baru yang aku cuba minggu lepas. Itu pun sebab ada sorang minah kat office ni dok bising-bising nak muffin ni. Nak tak nak aku cari jugak lah dalam internet. Sib baik jumpa. So, selamat menjengah gambar2 yang telah di-snap!!


Yang ini sebab trial pack plus promotion untuk product baru, aku pun jual guna packaging yang baru. 6 biji muffin (setiap 1 berat dlm 100gm) dalam packaging bercorak ni, RM20.00. Bebudak kat office ni cakap sedap. Entahlah, selalunya kalau aku yang buat kek ni, aku tak makan. Setakat rasa untuk secubit dua nak tau boleh jual ke tidak, itu je la. Idaklah sampai berebut-rebut macam bebudak ni.

Aku guna perahan limau sebenar... chewah... hehehee... kasi hebat sket rasa dia. Ada orang guna juice dalam botol tapi aku rasa macam lg best kalau guna yang real flavour nya.

Open for promotion price RM20.00 for 6 pieces!!!

No comments:

Post a Comment