Tuesday, April 6, 2010

Nutella Choc Chip Frosting

Assalammualaikum...

Welcome back to the longgggggg lost product! Dah lama aku xbuat resepi ni. Dulu2 ramai gak yang dok order. Waktu tu aku dok buat ngan partner aku. Aku rasa macam dah almost 2 years aku tak buat cupcake ni. Entahlah skill untuk buat tu masih melekat lagi ke idak... hehehe... limited edition this time. Aku xbuat banyak pun. Dok bawak p opis pun suruh bebudak ni kerat2 nak share... Sharing is caring, kan... ahakss...

Part yang atas kaler coklat tu Nutella. Real punya, bukan jenis2 lain yang ada di pasaran. Rasa pure coklat... yang siap ada hazelnut lagik. Bahagian dalam ada choc chip. Tengok gambar yang ditempel di bawah.

Ya... ini dia bahagian dalam. Nampak Choc Chip tu? Di dalam ada chocolate, di bahagian atas pun ada chocolate. Tak cukup lagi coklat, boleh request and disertakan dengan extra charge.

Ini bukan packaging untuk product ni. Ini saja2 letak dalam kotak kecil, kot2 ada orang nak order guna individual packaging. Rege? Belom ditengok lagi... Setakat ni, tengok packaging dulu, tapi untuk dapat kotak yang sama, adalah mustahil... sbb kotak ni pun dapat free dari boss... hehehehe...

Close up dari bahagian sisi. Menyelerakan?

RM30.00 untuk 12 pieces dalam 1 kotak. Perlukan kotak yang canggih? Tambahan RM2.00 untuk packaging lebih menarik...

Tarian Pena
Nashya Ariff

No comments:

Post a Comment