Friday, January 2, 2009

Selamat Datang ke Dunia Yang Penuh Kemanisan



Assalammualaikum


Aku hanya seorang manusia normal, yang punya minat dan juga mungkin punya bakat! Aku hanya menyedarinya tiga tahun terbelakang ini! Aku berkongsi minat yang sama dengan sahabat aku. Kami sama-sama mengusahakan "kilang manisan" di rumah sewanya di Kota Damansara.

Lewat-lewat ini, aku punya rezeki untuk memiliki oven di rumahku sendiri. Ternyata lebih memuaskan hati kerana di rumah sendiri, masa boleh aku aturkan mengikut kesempatan aku. Kami masih lagi menjalankan perniagan bersama, mengikut masa kelapangan kami.

Aku mahu mengembangkan lagi bakat dan minat aku di dalam bidang ini. Impian aku, menjelang umurku 35 tahun, aku bisa mengorak langkah yang lebih panjang dalam bidang perniagaan. Tidak kira sama ada dalam bidang manisan mahu pun penulisan! Hehehe... banyak betul impian!

Nama aku Nashya Ariff. Lokasi aku di Bandar Tun Razak, Cheras. Aku boleh dihubungi di tulip_putih1605@yahoo.com atau none.east@gmail.com

Pada sesiapa yang mahu melihat koleksi gambar-gambar hiasan kek cawan aku dan kawan aku, sila layari http://flickr.com/photos/worldofbabycakes, http://s461.photobucket.com/albums/qq340/Nashyariff/

Gambar-gambar hiasan kek cawan yang ada di situ juga akan aku letakkan di sini. Tunggu.... aku akan kemas kini blog ni untuk semua....


Tarian pena
Nashya Ariff

No comments:

Post a Comment